قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

:::: هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست ::::

:::: ببــار، ابر بهاری، ببــار، کافـی نیست ::::

:::: چنین کــه یـخ زده تقویم هـا هــر روز ::::

:::: هــزار بــار بیایــد بهـار کافــی نیست ::::

:::: به جرم عشق تــو بـگذار آتشم بزنند ::::

:::: برای کشتن حـلاج دار کافـی نیست ::::

:::: گــل سپیده به دشت سپید می روید ::::

:::: سپید بختــی این روزگار کافی نیست ::::

:::: خودت بخواه که این روزگار سر برسد ::::

::دعای این هlه چشم انتظار کافی نیست::

..................فاضل نظری..................

آخرین نظرات

سیب قرمز

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

مرد می تواند در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است بر شکم همسر حامله اش سوره یوسف را بخواند تا ان شاءا.. فرزندش مانند بدر شود!

در زمان حاملگی و در 3یا 4 ماهگی به سیب قرمز سوره یوسف بخوانید و فوت کنید و به همسر خویش بخورانید تا فرزندی نیکو و زیبا نصیبتان شود.

کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد و فرزند زیبایی از شما به وجود آید.
خوردن کاسنی باعث زیبایی فرزند و ازدیاد در پسر آوردن می شود.

خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود.
به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان را نیکو و زیبا می کند.
به زنان باردار گلابی بدهید که اخلاق فرزندانتان را نیکو می کند.
خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود.
گلابی قلب را جلا می دهد و دردهای درون را به اذن حق شفا می بخشد.

در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده: ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد.

همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور! همانا گلابی رنگ را جلا می دهد و فرزند را نیکو می گرداند.

همچنین مرد می تواند در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است بر شکم همسر حامله اش سوره یوسف را بخواند تا ان شاءا.. فرزندش مانند بدر شود!
خوردن کندر توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خوشخو و نیکو شدن دختر می شود. در حدیثی آمده است: به زنان حامله کندر بخورانید ، به درستی که طفل در شکم مادر کندر غذای او می شود ، دلش محکم و تحملش زیاد می شود.

همچنین بسیاری از صفات جسمی و روحی کودک وراثتی می باشد اما استفاده بعضی از میوه ها، سبزی ها و غذاها می تواند در بعضی از صفات کودک اثر گذارد.

رنگ پوست نوزاد

رنگ پوست نوزاد، بهترین معرف کبد و غدد داخلی مادر است. بنابراین برای این که فرزندانتان رنگ و روی خوبی داشته باشد و کبدش هم سلامت باشد در هنگام آبستنی به سراغ دوستان کبد بروید، بهترین دوست کبد، روغن زیتون است. غیر از روغن زیتون، روغن ماهی، کره، روغنهای نباتی، خیار، کاهو، کاسنی، هویج زرشک، عناب و نعنای دم کرده برای خوش آب و رنگ شدن نوزاد فوق العاده موثر است. خوردن میوه و سبزی هایی که ویتامین ث دارند در رنگ طفل موثر است و آنان را زیبا می کند.

رنگ خفه و تیره خوردن غذاهای مانده و فاسد ، مخصوصا گوشتی که تولید مسمومیت می نماید، رنگ نوزاد را تیره و مایل به زرد می کند. پر خوری و علاقه به خوردن غذاهای یکنواخت رنگ کودک را تیره و خفه و مایل به زردی می نماید. استنشاق دود زغال، سیگار کشیدن و حتی در اتاقهای پر جمعیت نیز در تیرگی رنگ نوزاد دخالت دارد.

رنگ مو نوزاد

برای آن که نوزاد موی مشکی داشته باشد : برای مشکی شدن موی سر نوزاد ویتامین د لازم است . بنابراین استفاده از حرارت آفتاب در حد متعادل و خوراکی های که ویتامین های آن را دارند می تواند در مشکی شدن موی اثر بگذارد و نیز استفاده از غذاهایی که دارای مواد گوگردی هستند. خوشبختانه گوگرد در اغلب غذاها مخصوصا پیاز، سفیده تخم مرغ، کلم، خیار، ترب به مقدار کافی موجود است، افراط در خوردن شنبلیله نیز مو را مشکی می کند.

برای خرمایی شدن موی نوزاد : وقتی مادر ویتامین به قدر زیاد داشته باشد و از ویتامین آ به مقدار زیاد استفاده کند موی نوزادش خرمایی می شود. خوردن روغن ماهی هنگام حاملگی به این موضوع کمک می کند.

برای این که نوزاد سرخ مو شود : وقتی آفتاب به سر و بدن مادر نرسد و مصرف ویتامین ها علی الخصوص ویتامین د کم باشد موی نوزاد سرخ خواهد شد پوست این اطفال چربی کمتری دارد.

بور شدن موی سر نوزاد : وقتی به علل زیر ویتامین د به جنین نرسد موی او بور می شود - مادر زیاد استحمام نماید - مادر به قدر کافی از نور آفتاب استفاده نکند - نطفه کمی علیل بوده یا متعلق به یک مرد الکلی باشد و یا آمیزش به هنگام مستی پدر باشد و یا مادر الکلی باشد - - نطفه متعلق به یک مرد پیر بوده یا اساسا نیروی جنسی کافی نباشد

  • حاج اقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی