قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

:::: هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست ::::

:::: ببــار، ابر بهاری، ببــار، کافـی نیست ::::

:::: چنین کــه یـخ زده تقویم هـا هــر روز ::::

:::: هــزار بــار بیایــد بهـار کافــی نیست ::::

:::: به جرم عشق تــو بـگذار آتشم بزنند ::::

:::: برای کشتن حـلاج دار کافـی نیست ::::

:::: گــل سپیده به دشت سپید می روید ::::

:::: سپید بختــی این روزگار کافی نیست ::::

:::: خودت بخواه که این روزگار سر برسد ::::

::دعای این هlه چشم انتظار کافی نیست::

..................فاضل نظری..................

آخرین نظرات

غیر تو نیست مرا واسطه ای تا به خدا

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ق.ظ

افتخارم همه این است که آقای منی

هر چه دیدم همه زشت است توی زیبای منی

 

غیر تو نیست مرا واسطه ای تا به خدا 

رابط بین من و عالَم بالای منی

 

در دل پیر و جوان یاد تو غوغا کرده 

نور اثنی عشری سرور والای منی

 

به خــدا دار و ندار من بیچاره تویی 

در همه ذکر و نمازم تو تمنای منی 

 

روح من از عملم گشته پریشان و مریض

مهربانا همه جا فکر مداوای منی 

 

سیــّدی گرچه از منِ بد پنهانی

هر کجا می نگرم آیت پیدای منی 

 

به کجایی؟به خدای تو دلم بی تاب است

بغض سنگین و فروماندۀ در نای منی 

 

نیست در سینۀ من غیر ظهورت حاجت

ذکر هر روز من و نالۀ شبهای منی 

 

هر چه هستم تو امید و شه و مولای منی

در میان همه کس مونس تنهای منی 

 

جریـــمه مشـــق امشــب صـــد بار بنویس:

آقایـــے ڪــه یـــادش نبــــودم در قُنـــوت سحــرش یـــادم ڪــرد ...

التماس دعا از شما عزیزان مخصوصا در مناجات سحرتان 

اللّهــــــم عجّـــل لولیّــــک الفـــ ـــرج والعافیـــة والنـصــــر

  • حاج اقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی