قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

جاده عشق نمودند به تو هان سهو مکن ... ور نه تا بنگری از قافله بیرون باشی

قافله عشق

:::: هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست ::::

:::: ببــار، ابر بهاری، ببــار، کافـی نیست ::::

:::: چنین کــه یـخ زده تقویم هـا هــر روز ::::

:::: هــزار بــار بیایــد بهـار کافــی نیست ::::

:::: به جرم عشق تــو بـگذار آتشم بزنند ::::

:::: برای کشتن حـلاج دار کافـی نیست ::::

:::: گــل سپیده به دشت سپید می روید ::::

:::: سپید بختــی این روزگار کافی نیست ::::

:::: خودت بخواه که این روزگار سر برسد ::::

::دعای این هlه چشم انتظار کافی نیست::

..................فاضل نظری..................

آخرین نظرات

ستاره مقدس داود

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

برخی می‌گویند اهانت به ستاره مقدس داود اشتباه است زیرا این ستاره مورد توجه انبیای بنی اسراییل و مورد توجه رسول گرامی اسلام و اهل بیت ایشان بوده، این ستاره مقدس بر روی آثار گسترده ایی از آثار اسلامی نیز موجود است. اهانت به ستاره داود همانند اهانت به کلمه لا اله الاالله بر روی پرچم وهابی های عربستان است، آیا این ادعا صحیح است؟ ما به همه پیام آودان الهی احترام می‌گذاریم و در هیچ یک از ادیان به اندازه دین اسلام، پیامبران به بزرگی یاد نشده‌اند؛ اما آنجا که جریان انحراف و نفاق بخواهد از باورهای دینی- مذهبی انسان‌ها سوء استفاده کند، وظیفه ماست که مقابل آن بایستیم حتی اگر در قلب جامعه اسلامی «مسجد ضرار» ساخته شود به دست رسول گرامی اسلام تخریب می‌شود.

gopala-yantra

یهودیان صهیونیسم، نخستین ناجی خود را «داود نبی» می‏دانند که به زعم ایشان پهلوان اسطوره‏ای‏ قوم یهود است و هم اوست که عشیره بنی اسرائیل را از ستم جالوت سنگدل می‏رهاند. به همین دلیل نیز ستاره شش پر منتسب به داود را به عنوان علامت مقدس و سمبل خویش برگزیده‏اند. دومین ناجی قوم یهود «موسای نبی» است که احکام دهگانه‏ شریعت یهود را از جانب خدا برای قوم بنی اسرائیل آورده و آنها را از رنج بردگی فرعون نجات داده است. ارادت صهیونیست‏ها به حضرت موسی (علیه السلام) نه به خاطر مقام نبوت، بلکه به دلیل‏ احراز مقام منجی و در پی آن پادشاهی بر قوم بنی اسرائیل است. لذا از او نیز با رویکردی نژادپرستانه یاد می‏کنند.

از نظر صهیونیست‏ها، یهودیان پیش از آنکه پیروان یک آیین الهی‏ تلقی شوند، یک اَبَر نژادند و به همین دلیل نیز در مواقع عسرت و سختی، ناجی دیگری از میان آنان ظهور می‏کند و ایشان را به‏ «سرزمین موعود» می‏برد. از آنجا که فرزند اولین ناجی قوم یهود (سلیمان فرزند داود نبی) تمام دنیا را به تسخیر خود در آورد، صهیونیسم بین الملل نیز فرمانروایی بر ملک سلیمان را حق طبیعی‏ خود می‏داند و به همین دلیل هم داعیه سلطنت بر تمامی دنیا را دارد. بنابرین افسانه «نیل تا فرات» تنها مقدمه‏ای بر نقشه‏های جهانی‏ صهیونیسم و قوم یهود است.
در تاریخ اسلام دیده نشده که پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام) به ستاره داود احترام گذاشته باشند حتی اگر پیامبر اسلام به نماد یا مکانی احترام گذاسته باشد دلیل بر حقانیت همیشگی آن نیست؛ زیرا مسجد که مقدس‌ترین مکان است، هنگامی که پایگاه منافقین می‌شود پیامبر اسلام آن را ویران می‌کنند. یهودیان و فراماسونرها با مقدسات به صراحت مبارزه کرده و می کنند! قتل پیام آوران الهی، جنایت و غارت در جهان زیر نقاب دفاع از حقوق بشر و… از مسائل بسیار مهمی است که نیازی به استدلال عمیق ندارد.

از سوی دیگر آنان در اسطوره سازی بسیار مهارت دارند، به آسودگی لباس قداست بر تن امور غیر مقدس می‌پوشانند، شیطان‌گرایی و سحر و جادوگری را در زَرورق عرفان و معنویت پیچیده و به بازار عرضه می‌کنند! با نگاهی به ثروت اندوزان و دنیاپرستان، روشن می‌شود که آنان نیز از ایمان و اعتقاد مردم سوء استفاده می‌کردند تا آنجا که فراعنه ادعای خدایی می‌کردند و هیچ کس جرأت انتقاد و اعتراض نداشت! جالب است که خداوند حضرت ابراهیم و موسی (علیهماالسلام) را فرستاد تا با معجزه‌های خود، بینی نمرود و فرعون را به زمین بمالد و اسطوره‌ها و مقدسات دروغین را در هم بشکند.

  • حاج اقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی